čtvrtek 18. dubna 2013

dva týdny v bodech

Proměnila jsem se ve slunečnici a tak se stále otáčím za sluncem. Venku trávím veškerý svůj čas, chodím se procházet se psy, chodím za kamarády, do přírody relaxovat, ležím na balkoně a čtu knihy, zkrátka stále si užívám nádherného počasí a když zrovna nejsem venku tak jsem zavřená v práci a nadávám, že nemůžu být venku..když pomineme, že se mi vrátily zdravotní problémy se mám opravdu skvěle. Chci to trochu urychlit a utéct ven, tak sem sepíšu aspoň pár zajímavějších zážitků, které se stihly stát.

Před týdnem jsem byla s kamarádem "pražákem" v čajovně, potkala pár fajn lidí, pokouřila dýmku, popila čaj, však to znáte..pak jsme jeli na véču do ostravského clubu Garage, kde jsem dávno byla kamarádkám na půlkoloně, v restaurační části však nikoliv. Posadili jsme se takticky do rohu, abychom měli rozhled. Je to jeden z těch cool retro podniků, stylizovaný do 60. let, uprostřed stojí růžový kabriolet, stále se máte na co dívat a hlavně výborně vaří, takže s klidným svědomím doporučuju. Dokonalou tečkou byl koncert jakési kapely Ginger z Přerova. Začali hrát ve chvíli, kdy nám přinesli jídlo, takže jsem si opět připadala nepatřičně. Ještě nikdy jsem nevečeřela na koncertě, ale spojení skvělého jídla a celkem fajn živé hudby se mi začíná zamlouvat. I když jsme vypadali jako slušní ocasi.

V pátek jsem šla po práci s kamarády do proslulého klubu Fabric, kde měla být přehlídka prádla od Victoria's Secret, čekala jsem tedy nacpaný club a pořádnou párty. Venku jsem se seznámila s kamarádovou bandou, která obsahovala dva plešaté kluky, nějakou holku a jednu blonďatou ženskou, která mohla mít tak 40 let, ale byla slušně sjetá, budila dojem takové té nevybouřené dračice a docela mě svým vystupováním znechucovala. Pořád jí lezla čárka a z malých bokových kalhot se jí tvořil muffin, ach jo. Šla jsem s kamarádem dovnitř, přišli jsme zrovna na závěřečnou děkovačku. Dohromady tam mohlo být tak 50 lidí, většina samozřejmě mužská populace lačně slintající po nádherných tělech modelek. Parket byl prázdný a značná dávka alkoholu v krvi mě přiměla vytáhnout kámoše na parket, kde jsme dělali tak neskutečný ostudyhodný kraviny, že si jen z hloubi duše přeju, aby se všem návštěvníkům vymazaly vzpomínky na onen večer. Jinak to celý stálo celkem za ho*no a vstupné činilo 170kč. Nikdy víc.

O víkendu jsem byla v práci. Přišel za mnou nějaký korejec, jestli prej nevím, kde je nějaký "cosmetic store with products for men", tak jsem ho s unaveným výrazem navigovala na drogerii DéeM a dál se věnovala práci. Asi po dvou minutách se objevil v obchodě naproti, s prodavačkou se domlouval jako správnej čech, když jede kamkoliv na dovolenou, tudíž rukama-nohama, a usoudila jsem, že se ptal na to stejné, takže drogerii DéeM vůbec nenašel nebo nesplnila jeho očekávání. Když jsem vzhlédla od krájení ovoce, stál přede mnou zase a se zářivým úsměvem a hezky poslouchatelnou angličtinou se se mnou začal bavit. Povídali jsme si celkem dlouho, na otázku, kde pracuje, mi odpověděl vizitkou s modrým nápisem Hyundai (nečekané, opravdu), kterou mi nakonec daroval s tím, jestli bych ho nevzala na nějakou párty, protože je znuděný, nemá zde zatím žádné kamarády a když mi to řekl tímhle způsobem, má dobrá duše se ho zželela a rozhodla se ho vzít pod svá křídla. Celá tahle historka je hezky okořeněná zjištěním, že se nejspíš poprvé podívám do gay baru. Facebook mi celou tu záhadu kolem "cosmetic store with products for men" rozlouskl ve chvíli, kdy jsem si přečetla, že tenhle korejec se Zajímá o: Muže. Ani nechci vědět, jaký obchod tedy vlastně hledal, že ho nenašel..

A jelikož toho tepla venku mám asi málo, byla jsem včera s kamarádem v sauně. Chci být k vám upřímná přátelé, sauny nesnáším, tedy asi chápete důvod, proč jsem tam šla. Kamarád. Největším překvapením bylo, že se mi saunování začalo líbit.

Jdu se slunit za mamkou na balkón. Mějte se a sluňte se, má být zase hnusně.

Svačinka (plus řecký jogurt)

Nejúžasnější KeepCup, který jsem si přála a dostala na devatenáctiny od nejúžasnější kamarádky ♥
A košile ze sekáče za 40 kč :D

Procházka se psem = děravé boty. A tenhle rybník mám od domu asi 100 metrů, miluju to místo

Vansky ze kterých mi asi upadnou nohy

1 komentář:

  1. ach BOWIE miluju ho! jinak mám dost :D náhodou, gey bar j určitě fajné místo, vem si to z té lepší stránky jsou tam jenom chlapy :D.
    Každopádně ten rybník, ach hned bych si tam namočila své smradlavé nohy (ať mi smrdí ještě víc :D)

    OdpovědětVymazat