úterý 30. dubna 2013

máj a les, sauny, grill párty, párty, párty, p p p párty!

Mám se fajn a je mi skvěle! Poslední dobou mé tělo zavalilo nespočitatelné množství endorfinů, občas se bojím, že to neustojím a rozplynu se jako obláček! Ani nevím, kde bych začala, asi by bylo vhodné poděkovat, že stále navštěvujete můj blog i když na to házím bobek velikosti Bostonské bomby. Tisíceré díky patří tisícátému návštěvníkovi, dostáváš imaginární pusu! Pokud si pamatujete z minulého článku kamaráda ze sauny, je to přesně ta příčina, která mi poslední dobou kouzlí na tváři totálně přiblblej úsměv a v hlavě obrovský nepořádek. K tomu se dostaneme později. Zkusím vám zase popsat zajímavé dny v bodech.

Vlastně jsem pořád pracovala, a to i když se konal Majáles v naší bohem zapomenuté Ostravě. Naštěstí jsem svou hodnou šéfku ukecala k ranní směně. Byla jsem domluvená se svým obvyklým triem, že se sejdem tak hodinku před vystoupením Vypsané Fixy. Přijela jsem tam, lidí jak sraček, koupila jsem si lístek a vyhlížela své kolegy. Když jsem jim zavolala, byli ještě v Porubě a že prý dorazí až tak za 30minut. Seděla jsem na zastávce jak vyvrhel společnosti a rozhodně ne 30 minut, ale skoro celou hodinu. Během čekání jsem v mysli nádavala slovníkem romských spoluobčanů, že jsem si ten zasranej, posranej lístek vůbec kupovala a radši jsem nejela domů. Znáte to, když se někam netěšíte, je to jedna z nejlepších akcí v životě. A tato nebyla výjimkou. Do náladky jsme se vlivem počasí dostali všichni rychlostí světla a tak jsem si Fixu užila jako ještě nikdy předtím a navíc mám fotku s Márdim, což není nic tak světobornýho, ale stejně si ji vystavím na svou stěnu slávy. Vrcholná nálada však nastala při performace skupiny Pub Animals, tihle týpci mě tak napumpovali energií, že ji vlastně ze mě úplně vysáli a ještě ke všemu jsem se objevila na jejich záznamu z koncertu na YT, za což je mám ještě radši haha. Mandrage rovněž fajn. Majáles se poved. Mocinky moc, muck.




No a jinak většinu dní trávím s oním "kamarádem". Otevírám pro vás pomyslné okno do mého soukromí. Tohohle kluka znám už asi 3 roky. Znali jsme se jen z akcí, kde jsme spolu tančili, zpívali, békali, prostě tak nějak pořád byli spolu a při poslední akci, která se konala někdy na začátku března jsem zjistila, jak strašně mnoho spolu máme společného. Celé to zní moc hezky, jenže to samozřejmě mělo háček - zadán. Takže jsem se do toho víc nepletla. Když si mě nedávno na fb přidal do přátel, kde měl předtím jen svou přítelkyni, celé mi to bylo podezřelé..začali jsme si psát a při zjištění, že se rozešli jsem nevěděla, jestli se radovat nebo litovat. Každopádně nechci pojmenovávat to něco, co mezi námi je, prostě je to skvělé a chci si to užívat celým srdcem než se to zase pokazí, protože kdyby měl můj život tvar, byla by to sinusoida - v tom nejlepším to zničehonic spadne do propasti. A takhle to v mém životě šlape už dlouho. Zkušenosti ze mě udělaly takového skeptika, že ani nevěřím, že by mi to konečně vyšlo - všechno je krásné a růžové, jako vystřižené z My little pony. Kluků, kteří to s váma myslí vážně je sakra málo. Nicméně v sobotu se u něj konala grilovačka, parta výbornejch lidí a jídla a hudby a pití, úžasný den. V neděli jsme vyrazili na jakési rande ve čtyřech do CinemaCity na film Nevědomí, ty nové sci-fi jsou fakt tragické. A tímto okénko uzavírám.

Pusa a běžný výraz posledních dní

Záznam z grill párty, můj burger je samozřejmě ten gigant vlevo, žemli jsem pekla sama!

A to je snad sranda, že se na RfP objeví Foals ne? Tolik štěstí se do mě už ani nevleze! :D

3 komentáře:

  1. Fotky jsou super, sluší ti to :) a s tím "kamarádem" ti to přeju a naprosto tě chápu byla /jsem v podobné situaci, takže tak :D a akce na který se čkolěk netěší jsou vždycky nej, zaručeně :D

    OdpovědětVymazat
  2. jsi kouzelná :D chci stebou fotky bez xcichtu :D ale ty máš hezčí bradu jak já :( :D jinak gril párty, no asi vyhrabu 130 na ekonomickou třídu a dorazím příští víkend :D:D:D

    OdpovědětVymazat
  3. V Praze Majáles nic moc, celej týden jsme tu měli počásí na (ho...) nic :/ :D Jinak na Rock for People bude hlavně Bloc party né? :D

    OdpovědětVymazat