neděle 3. března 2013

neděle, Life of Pi a koláč

Včera jsem celý den stahovala hudební alba, dneska stahuju filmy. Mám nějakou potřebu se kulturně obohacovat. Taky jsem si zas projela stránku posters.cz, která mě přesvědčila o tom, že jestli nebudu mít klíčenku se štítem Kapitána Ameriky a retro plakát z Marvel studia, můj život nebude mít smysl. Perou se ve mně opět dva hlasy, jeden říká, že je to nicotná částka, která by mi sotva v mém rozpočtu mohla chybět. Druhý zase křičí léto-dovolená-party hard a ten je pro mě v tuto chvíli přesvědčivější.

Momentálně se mi stahuje Life of Pi (na třetí pokus, miluju fake torrenty) a já se těším jak puberťačka na další díl Tvajlajtu. V plánu je upéct koláč, pohrát si se štěnětem, pofotit kámoše při skejtování a celou tu dobu se těšit na večer, až si po workoutu připravím obložený talíř se zeleninou a nechám se unášet veledílem Anga Leeho oceněného Oskarem. Užívejte neděle a já jdu péct koláč.

košile 2nd hand, legíny chicnova

Ohlédnutí za létem 2012. Skolila jsem lítou černou labradořici, ha!

Včerejší véča - Caprese v mém podání - bazalka došla, here comes řeřicha!
Uprostřed ostrůvek z celozrnného chleba s křenovou pomazánkou.

Je tu březen a možná by nebylo špatné sundat poslední Vánoční ozdobu.
Ale když já tenhle hnusný kýč mám ráda :(

Supr knížka, v případě zájmu můžu pár věcí přepsat sem.
A i když zájem nebude, tak to stejně udělám.


(Nikdo si nezasloužil Grammy víc, než tihle dva hoši - milion srdíček)

5 komentářů:

  1. Bylo by super kdybys sem přepsala něco z té knížky :)
    p.s.: Nádherná košile
    p.p.s.: Krásnej song!

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní3/3/13 14:54

    krásne leginy.. :))) ...sisa

    OdpovědětVymazat
  3. Páni ty máš úžasné vlasy! A tu mozzarellu bych si dala :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  4. fotit kamoše se skejtem? hm...to je ten prdola co si mě nepamatoval nebo ten co měl výdrž a neodradilo ho ani upalování? :D:D jinak ty legíny ti prostě seberu! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super legíny , máš úžasné vlasy a palec nahoru pro řeřichu , je nejlepší ! :D

    OdpovědětVymazat