pátek 1. března 2013

jdeme se litovat

Studentský život? V mém případě makačka. Je pátek večer a já sedím doma, vyšťavená jako ovoce v UGO juice bar a užívám si chvil volna. Ne, že by má práce byla nějak zvlášť vyčerpávající, ale občas se stane, že musím jít ze zastávky téměř 4 kiláky pěšobusem, což po odpolední směně náročné bývá. A taky jsem podala přihlášku na vysokou. Snad bude tahle ta lepší volba. Budu dělat talentovky, tak snad se to někde mezi ten rozplánovaný rozvrh až do léta vleze. Skutečně, mamka se svým boyfriendem už vymýšlí malou rodinnou dovolenou. Poznávat krásy Českého Krumlova, YES!

Takže mé dny vypadají asi tak, že vstanu z postele, udělám si pohankovou kaši, jdu do školy přeplněné afektovanými puberťáckými smrady, ze školy jedu na oběd domů a potom rovnou do práce, domů se vracím ve 23:00. Dám sprchu, kouknu na blogy, na svůj házím bobek a jdu spát.

Ale šetří se na epickou dovolenou s bandou, kde se budou slavit mé dvacetiny, takže se to nějak přetrpí žejo!

V Kauflandu měli maliny za 20 kaček! Škoda, že má záludná kabelka polovinu rozmačkala.
(pohanková kaše s jogurtem a malinami)

Rychlooběd v Panerii ve společnosti pana Márqueze. (panini s prosciuttem, rukolou a mozzarellou ♥)

S tímhle prstýnkem prý vypadám jako děsnej badass.

Mí voňaví kámoši (zleva: oříšková čokoláda, vanilka a čokoláda, smetana a jahoda)
Zde opěvované štěně ♥


 repeat repeat repeat!

5 komentářů:

  1. podle psaní mi jsi hrozně sympatická :D Super fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní článek! Na jakej obor se hlásíš? :) A Českej Krumlov mě strašně překvapil. Byl jsem tam na tom hudebním festivalu, takže sem toho moc nečekal, ale to historický centrum je absolutně nádherný (když přehlídneš ty vykalený cizince co se tam vyskytujou tak od 9) :D Na hudbu můj názor znáš, Runaway a Kiss Kiss jsou od nich taky super :))

    OdpovědětVymazat
  3. poznávat krásy českého krumlova? doporučuji apartmány červený dvůr! je to hned za krumlovem a je to tam uažsné! no to víš z mých fotek sama :D
    jo tobě to dělá problém? co sem měla říkat já v letě!!! :Dod busu pěšky až k tetě a hned po vybalení letět do hospody! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Střední mi taky dává zabrat:/ Ať ti vyjde škola kterou by jsis přála!:)
    dáme follower za follower? dej mi vědět, budu moc ráda:)

    OdpovědětVymazat