čtvrtek 21. února 2013

hobit a tak

Právě jsem se vrátila z kina. Pilně jsem sledovala každý vlogový příspěvek Petera Jacksona, odpočítávala dny do premiéry, neustále to probírala s kamarádem. A přesto jsem Hobita viděla až dnes. A ještě k tomu s DABINGEM, provolávám třikrát fuj! Přes všechno sebezapření jsem byla nucena si zvyknout, ale nejvíce mě zklamala píseň trpaslíků, ze které mi v traileru naběhly zimomriavky po každém centimetru těla, v kině se mi však nepostavil jediný chloupek, spíš mě znechutil. Nicméně zážitek krásný, z popcornu jsem přežraná jak prase na porážku a můžu jít s čistým svědomím a těžkým pocitem v žaludku spát.

Skorojaro
Štěně včera štěkalo celou noc.
Koupila jsem si červenou rtěnku.
Z běhání se stala má droga.
Zítra mají v sekáči vše za 10 Kč.
V sobotu i neděli pracuju, takže nemám žádný time to rest ani time to blog.
Poprvé v životě cítím, že zatím k životu chlapa nepotřebuju.


Nesnáším, jak mi červené rtěnky nesluší.


(Kdybych měla smýšlení fanynky One Direction, bylo by tady tisíc srdíček)

6 komentářů:

  1. Ta píseň mi přišla i působivá i v kině, ale nejsem zas tak velkej Lord of the Rings nadšenec, tak nedokážu moc posoudit :D Běhání když je skorojaro? taky bych měl začít :D btw dobrej hudební vkus ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem Hobita neviděla a možná ani neuvidím, moc na to nejsem.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, já mám na všechny filmy tohoto typu úchylku :)

      Vymazat
  3. Podle mě ti ta červená rtěnka sluší :) a s těma očekávanýma filmama už se to stává no, taky jsem párkrát netrpělivě stopovala premiéru a když už film do kin konečně dorazil, nějak nebyl čas :D

    OdpovědětVymazat
  4. joo, já si vzpomínám an den kdy jsem měla jít s dejvem na harryho :D dodneška jsem ho neviděla, jinak buď vklidu mě červené taky nesluší a to by člověk řekl že k černým vlasům to bude dokonalé! každopádně, kup mi v sekáči též něco :D vše za 10 beru! :)

    OdpovědětVymazat
  5. poslední usměvavá fotka je skvělá! :))

    OdpovědětVymazat