úterý 19. února 2013

maska na vlasy od toniho a geje..guye

Až budu chtít příště v 8 ráno vyjít do práce v legínách, dám si třikrát přesdržku. I když kdo by byl čekal, že zima strikes back a s nově padajícím sněhem se oddaluje i má vidina vyjít si ven jen v kraťasech a tílku. Ať už je jaro!
V práci nuda, překvapivě. Pro dnešek jsem se ale vybavila a koupila si křížovky. Dáša. Moc fajn počteníčko, články typu Jak zhubnout x kilo již za tři týdny! s nechutí přeskakuju, ale pořád nepřestanu žasnout, kolik žen tyhle nesmyslné diety dodržují.
Včera jsem při nákupu surovin na oběd objevila v akci i řapíkatý celer, pro který bych vraždila stejně jako naše štěně po kousku hovínka rozpláclýho na cestě. (Proč štěňata milují hovínka?) Vrátím se k celeru. Bylo to naše poprvé. Nevěděla jsem, jak s ním zacházet a tak jsem využila znalostí starého dobrého strejdy Gůgla. Nakonec jsme si padli do noty, asi mám novou závislost!

Rajčata jsem koupila ve Photoshopu, takové červeňoučké bohužel v obchodech nenacházím :(
A jelikož jsem neskutečná nuda, která by vás uspala i na koncertě Lady Srágy, rozhodla jsem se pro maličkou recenzi. Dostala jsem vlasovou masku od Toni&Guy a udělala na mě takový dojem, že ji musím jedině doporučit. Na netu jsem četla hodně kritiky nebo byla označena minimálně za "dostačující", ale bohudík jsme lidé různorodí a mé vlasy si ji zamilovaly. Lesklé, voňavé a jemné, to je oč tu běží.




(Pusťte si klip, ukápne vám slzička jak moc se vám začne stýskat po létu).

5 komentářů:

  1. Krásné vlásky, jak jinak :D Každopádně Bonnie se nám jenom jednou vyválela ve sračkách a to už jak byla větší, každopádně pamtuješ na Gerijsí? Ta hovínka taky milovala :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ok, ani nevím jak mě naštvalo když jsem sjela na spodek stránky a zjistila, že žádné starší články nejsou :D koukej přidávat protože už se těším na další :) a ty vlasy vypadají naprosto fantasticky, kolik ta maska stála? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale to je moc milé, díky! Jak jsem zmiňovala, masku jsem dostala darem, ale dala jsem si tu "práci" a našla ji tady:
      http://www.nakupnicentrum.cz/kosmetika/intenzivni-maska-pro-poskozene-vlasy-reconstruction-mask-200-ml.html

      A pokud vím, T&G se začalo teď nově prodávat v DM, takže i tam ji možná najdeš! ;)

      Vymazat