pondělí 11. března 2013

najs víkend

Mohu-li shrnout víkend do šesti písmenek, byla by to tato: ú ž a s n ý!
Pátek: já, mé kamarádky, náš oblíbený podnik a dvě deci bílého. Velmi příjemný start, decek bílého bylo víc a tak, když jsem se od holek odpojovala na party, jsem s pitomým veselým úsměvem dala číšníkovi vyšší dýško, než obvykle dávám ve střízlivém stavu, ale jistě tohle opilé rozhazování peněz znáte. Pokračovala jsem sama, vstříc našemu malému, v-noci-nebezpečnému městečku směr Stodolní, kde už mě čekalo mé oblíbené trio. Na ulici jsme vypili Colu smíchanou s Myslivcem, trošku jako bezdomovci nebo studenti, kteří neradi platí dvojnásobnou cenu v hospodě. Ale tohle jistě taky znáte. Šli jsme do Vrtule, ve které jsme strávili následujících 5 hodin, z toho jsem celé 2 hodiny tančila s kamarádem (nejdelší a nejlepší tanec mého života), takže jsem si to nespočitatelné množství panáků ani nějak nevyčítala. Na noci jako jsou tyhle se zkrátka nezapomíná.
Horší už to bylo v sobotu, kdy jsem po hodině spánku (a ještě k tomu dost nekvalitní hodině) musela jít do práce. Nejhorší směna ever, samozřejmě bylo lidí jak ve čtvrtek v Kauflandu a já nevěděla, kam dřív skočit. A taky jak "skákat" šetrně, abych netvořila příliš silné nárazy na svou alkoholem oslabenou hlavinku. Ale tohle znáte jistě taky.
No a včera a dnes jsem trávila doma, jediný pohyb na čerstvém venkovním vzduchu bylo vyvenčení štěněte a už i to mě dost obtěžovalo, víkend mě prostě zničil. Zítra zase začíná kolotoč školy a práce, fakt to začínám hejtovat..

Snídaně - pohanková čokoládová (85% čoko) kaše s banánem a bílým jogurtem.

Dnešní oběd, vlastnoručně vyrobená domácí pizza, do těsta jsem vzteky bušila pěstma, nakonec se ale poddalo.
Mám-li být skromná, v životě jsem lepší pizzu nejedla (aneb jaký si to uděláš, takový to máš ♥)

Mňamky

Tygří kámoš

9 komentářů:

  1. Joo, v pátek/sobotu jsem venku nechal taky o trochu víc, než jsem plánoval :DD Jinak kafe vypadá dobře ;)

    OdpovědětVymazat
  2. jooo mě to povídej mě obtěžuje po čtvrtku i se zvednout na záchod...sem totálně ale počkej až ti řeknu všechno :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jak já na to koukám, jako Ostravák zdravím Ostravačku nebo Někdeblízkoostravačku! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bratrsky posílám pozdrav z Blízkoostravy! :D

      Vymazat
    2. Velmi cenné, zároveň přeji dobrou noc, tak nějak mě štípou oči :/ :D

      Vymazat
    3. No jo, dnešní mládež nic nevydrží :D ..sranduju a přeju dobrou noc! :)

      Vymazat
  4. Tak to zní vážně jako super víkend! A taky dávám větší dýška, když mám připito. :)

    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, měl by existovat nějaký zámek, který se po určitém vypití decek vína aktivuje a zamkne mi peněženku! :D

      Vymazat
  5. týjo, na žádnym českym blogu jsem doposud neviděla, že by někdo znal The Crookes...palec nahoru!:)

    OdpovědětVymazat