čtvrtek 21. března 2013

dnes ve zkratce

Je mi tak blbě, že nemám ani tužku.
Od neděle, kdy jsem psala o angíně zapříčiněné procházkou se štěnětem, jsem se z toho tak nějak nevyhrabala a naopak se obávám o své zdraví. Mám celkem nemoci-odolnou imunitu a proto mě i leckterá rýmečka jednou za rok rozhodí (jsem s váma, chlapi!). Už čtvrtý den nejsem ve škole, jen si vařím zázvorové čaje a sleduju seriály. Tyto okolnosti mě přesvědčily o tom, jak mizerný bloger jsem, když dokážu tolik řádků psát jen o své nemoci, takže tady nejspíš nastane pár změn. Udělám rubriky a začnu psát nejen o svém životě. Ale to vše až se (kuck) uzdravím a trochu osvěžím mysl (kuck).

Sic je vás maličko, ale i přesto mám tak nějak mizerné svědomí z toho, že trčím doma a stejně sem nic nepíšu, takže tu máte další zbytečný článek a pár zbytečných fotek..

legíny, top - H&M, hodinky noname

Občas se mi poštěstí, jako tentokrát, když měli ve Fannu v akci můj nejoblíbenější parfém (ahoj výplato).
A jaký vám nepovím, protože byste ho chtěly taky! :D

Snídaně (špaldové palačinky s ochuceným tvarohem)


9 komentářů:

  1. ty legíny vypadají skvěle!! a mimochodem, máš krásný vlasy! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty máš nádherný vlasyy:O<3 ty legíny jsou super:) pěkný blog!
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. sic je nás tu maličko, nechceš o jednoho čtenáře navíc?:) nááhodou mě tvoje články zajímají.. a krásný outfit!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju vám, moc si toho vážím ;)

    OdpovědětVymazat
  5. příšerný blogger určitě nejsi:D alespon se člověk musí vypsat! a kašlat jestli je to o nemoci nebo o čemkoliv, je to přece tvůj blog, jinak ti neskutečně závidím vlasy kráska!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to si říkám taky, ale každého followera beru jako závazek, takže bych už měla psát něco užitečnýho :D Jinak moc moc děkuji!

      Vymazat
  6. ty čubkooooo!!! ty vlasy, ty jdou dolu! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:D budu se tě bát ve spánku

      Vymazat
    2. to se boj, vnoci budeš slyšet vrčení holícího strojku! :D

      Vymazat