neděle 17. února 2013

tak je tady znovu

Vítám se v blogovém světě!
V první řadě je asi mou povinností se vám ve zkratce představit.

Nejsem sice v blogování nováček, ale nápady v nedělní večer zrovna nepřekypuju a tak jsem si zvolila jako přezdívku počáteční písmenko mého jména. Jestli ale nesnášíte překvapení a hoříte zvědavostí, jak se vlastně jmenuju, dávám vám možnosti: Eliška, Eva, Erika, a vězte, že mé jméno je z této trojice nejatraktivnější.
Je mi devatenáct let a bydlím v podkrovním pokoji obrovského baráku na kraji světa, jak tomuto krásnému zalesněnému okolí s láskou říkávám.


Vím, že v dnešní době letí hlavně blogy s triliony fotek, kosmetických recenzí a fashion blogy a i když pár takových blogů followuju, už mě to celkem nudí. Docela mě sere, že nejsem nikterak inovativní a nepřinesu tedy do blogového světa nic nového jako Natalie Sadness, když vyplivla do světa svůj Zvídavý dotazník. Vlastně mě to asi až tak neštve, protože nejsem lovec followerů, takže si propůjčím nálepku "bloguju pro radost".



3 komentáře:

  1. Och jaká to dokonalá slečna, Eliška, Eva, Erika :D Máš krásné nohy a vlasy co si budem povídat :)

    OdpovědětVymazat
  2. pěkné fotky, ta kabelka <33

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé, tak ať se v blogování daří a hlavně ať tě to baví :)

    OdpovědětVymazat